nurul network

the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams – eleanor roosevelt

selamat pengantin baru June 9, 2008

Filed under: Aku & kenangan — uun1712 @ 5:24 pm

selamat pengantin baru for my brother abdul rahim ishak on 25 may 2008.

actually abg aku ni nikah pada 23 may 08, kenduri belah pompuan 24 may 08. dan kenduri kat sentul pada 25 may 08. bayangkanlah sibuk tak sibuk. takdela sibuk sgt, pada hari kenduri tu aje yang sibuk banyak..

actually kenduri kali ni tanpa arwah mak & abah. so suma perjalanan majlis ni adik-beradik aku yang buat. so kat sini aku bersyukur sgt2 pasal dapat ahli keluarga yang sentiasa memberi kerjasama, bertangungjawab terhadap tugasan yang diberi. memang kitorang selalu buat meeting start dari arwah abah meninggal sampai saat ni. tambah plak mak dah takde skrg ni, suma keputusan hasil perbincangan bersama. alhamdulillah.. paling sibuk aku tgk kaklong aku, yela nak sulung, macam pengganti mak jer. dah la sedih la nak cerita pasal ni.

pasal kenduri tu, alhamdulillah akhirnya abg aku sampai juga jodoh dia pada usia 31 thn. aku dapat kakak ipar muda setahun dari aku. nama dia norita bt. abd rahman. semoga jodohnya berkekalan sampai akhir hayat serta dikurniakan anak-anak yang soleh & solehah. amin..

 saat-saat dinikahkan oleh en abdul rahman (bapa mertua). dengan sekali lafaz sah abg aku bergelar suami org

 barang hantaran dari pihak lelaki

di atas pelamin. ni gambar handphone je ni. tak muat satu family janji ada gambar aku & anak2 cukupla. buat kenangan

kenduri kat sentul. kitorang ada uniform. lelaki baju batik mcm hubby aku pakai. perempuan baju macam aku pakai. budak2 kecik macam yang adam pakai masa nak minum air tu. bila time gambar family aku ngan pengantin, anak2 aku dah salin baju pasal dah petang, adam punyer baju dah basah pasal dia tolong org basuh pinggan. rajin anak aku sorang ni.

 

Leave a comment